تعبیر خوابوں کی – ایکسپریس اردو

0
14

Content Rewritten:

پیکٹ بناناصرہ ارشد، کراچیخواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں اپنی سہیلی کے گھر گئی ہوں اور وہاں ان کے گھرانے والے سب پیکٹ بنا کر رکھ رہے ہیں جو کہ انہوں نے علاقے کے نادار لوگوں کو راشن بانٹنے کے لئے بنایا ہوتا ہے۔ مجھے یہ منظر دیکھ کر بہت اچھا لگتا ہے اور جب میں اپنے گھر واپس آتی ہوں تو والدہ سے بھی اسی بات پر چرچا کرتی ہوں کہ ہم بھی ایسا ہی کام کریں۔ اس کے بعد مددگاری کی مواقع پیش آتی ہیں اور ہم گاڑی سے ڈبے نکال کر مختلف لوگوں کو راشن دینے جاتے ہیں۔

تعبیر: یہ خواب اللہ کی بخشش سے اشکال ور شدگی سے رہائی کی پیشگوئی کرتا ہے، اللہ کی رحمت سے قرض کی ادائیگی کے لئے بہتر آسانی فراہم ہو گی۔ اگر گھر میں کوئی بیمار ہو تو اسے شفا حاصل ہوگی۔ آپ کی نماز پنجگانہ ادا کریں اور کثرت سے یاحی یا قیوم کا ورد کریں۔

تصاویر دکھاناعنایت حسین، سیالکوٹخواب: میں نے دیکھا کہ میں اپنے گھر میں ہوں اور شاید کوئی دعوت ہے جس میں میری بیوی گھر کی تصاویر کا البم دکھا رہی ہے، میں خوشی سے اس رخ دیکھتا ہوں مگر مجھے بہت حیرانگی و خوف محسوس ہوتا ہے کہ میری شکل تمام تصاویر میں بہت ہی خوفناک نظر آ رہی ہے۔ میں نہیں پہچان پاتا کہ کون ہوں۔ میں بہت پریشان ہوتا ہوں اور جلدی سے اپنے کمرے میں جا کر شیشہ دیکھتا ہوں۔ وہاں میری شکل نارمل نظر آتی ہے مگر تصاویر میں دیکھ کر میں خود بہت پریشان ہو جاتا ہوں۔

تعبیر: یہ خواب ظاہر کرتا ہے کہ اللہ کی رحمت سے کسی اچانک مشکل یا پریشانی سے نجات مل سکتی ہے۔ کاروباری معاملات میں بھی رکاوٹ یا پریشانی کا سامنا ہو سکتا ہے۔ آپ نماز پنجگانہ ادا کریں اور ہر جمعرات حسب توفیق صدقہ و خیرات کریں۔ اس کے علاوہ اپنے گھر میں پرندوں کو دانہ ڈالنے کا اہتمام کریں۔

سامان خریدنے پر جھگڑاراحیلہ بیگم، فیصل آبادخواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں کسی جگہ کھڑے کوئی سامان خرید رہی ہوں۔ اچانک کہیں سے ایک بھینس دوڑتا آتا ہے اور اسی دوکان کی طرف لپکتا ہے جہاں میں کھڑی ہوتی ہوں۔ اپنے میاں کا بازو پکڑ کے میں تیزی سے ایک طرف ہیوڄنے کی کوشش کرتی ہوں مگر وہ بہت غصے می ہاتہ چھڑا لیتے ہیں اور مجھ پہ خفا ہونے لگتے ہیں۔ اسی بحث میں نجانے وہ بھینس کدھر چلا جاتا ہے مگر ہم ادھر ہی کھڑے جھگڑتے رہتے ہیں اور پھر بنا کوچھ لئے گھر آ جاتے ہیں۔

تعبیر: یہ خواب یہ ظاہر کرتا ہے کہ اللہ کی رحمت سے کسی حادثے یا پریشانی سے دوچار ہونا پڑ سکتا ہے۔ خاص طور پر گھریلو معاملات میں بڑی احتیاط ہونے کی ضرورت ہے۔ گھریلو معاملات کو حد سے بڑھنے نہ دینے چاہیے خاص طور پر اپنے میاں کے ساتھ بے فائدہ موضوع پر بحث سے گریز کریں۔ بلکہ جو بھی کچھ کھانے یا پینے کو دینے ہو، اس پر ایک مرتبہ ودود اور ایک مرتبہ کلمہ طیبہ پڑھ کر پھونک مار دیں۔ ایسا کرنے سے گھر کی برکت بڑہتی ہے اور کلی کا معاشرتی معاملات میں بھی اصلاح ہوتی ہے۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور حسب توفیق صدقہ و خیرات کریں۔

نیا گھر خریدنانرما یونس، لاہورخواب: میں نے دیکھا کہ ہم نے نیا گھر خریدا ہے اور ہم سب رشتے داروں کو دیکھنے کے لئے وہاں لے کر آتے ہیں۔ سارے گھر کو چک کرتے ہوئے اور اس کی کشادگی اور وسعت دیکھ کر بہت خوش ہوتے ہیں پھر میری امی اس پر تعریف کرتی ہیں کہ یہ گھر کتنا ہوا دار ہے۔ سب تعریف کرتے ہیں کہ واقعی بنانے والے نے بہت احتیاط سے بنایا ہے۔ اس خواب کا تفسیر بتائیں۔

تعبیر: یہ خواب اختصاراً خوشی کی بات پر ہے۔ اس کا تعلق تعلیمی معاملات یا گھریلو دونوں سے ہو سکتا ہے۔ شادی کی طرف بھی اس کا تعیقر ہوتا ہے کہ جلد ہو گی اور ازدواجی معاملات میں اللہ تعالی ہمیں آسانی فرمائیں گے۔ اگر شادی شدہ ہیں تو اپنے گھر میں شاد و آباد رہیں گے۔ گھر میں ارام و سکون ملے گا۔ اللہ کی رحمت سے عزت و توقیر میں اضافہ ہو گا۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور کسرت سے یاحی یا قیوم کا ورد کیا کریں۔

بزرگوں سے ملاقاتنثار احمد، ملتانخواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں ایک خوبصورت باغ میں ہوں جو بہت سرسبز اور خوبصورت ہے۔ وہاں میں ایک سفید بستر بچھاتا ہوں جیسے کسی نے میرے لیے آراستہ کیا ہو۔ اس کے بعد دیکھتا ہوں کہ بزرگ ان چوہوں میں بیٹھ کر تلاوت کر رہے ہیں۔ میں ان کے پاس ادب سے کھڑا ہوتا ہوں۔ برائے مہربانی اس کا تفسیر کریں۔

تعبیر: یہ خواب ظاہر کرتا ہے کہ اللہ کی بخشش سے آپ کو مال و دولت فراہم ہو گی۔ مالی امور میں برکت ہوگی اور اس سے زندگی میں آسانی پیدا ہوگی۔ مالی امور میں برکت ہونے سے ارام و سکون ملے گا۔ آپ نماز پنجگانہ کی پابندی کریں اور حسب توفیق صدقہ و خیرات کریں۔ ممکن ہو تو روزانہ یاحی اور یاقون کا ورد کریں یا بالغ حالات کی اجازت نہیں دیتے تو چھت پر پرندوں کو دانہ ڈالنے کا اہتمام کریں۔

سیب کی ٹوکریرانا پرویز ، راولپنڈیخواب: میں نے خواب دیکھا کہ میں اپنے کچن میں آتا ہوں اور امی سے کچھ کھانے کو کہتا ہوں، امی تو نہیں ہوتیں البتہ میز پر ایک ٹوکری میں بہت تازہ خوشنما رسیلا سیب نظر آتے ہیں، پہلے تو سوچتا ہوں کہ کسی نے مجھے بھیجے ہوں، امی نے کسی کے گھر لے جانے کے لیے ہیں، مگر ان کی خوشبو اور تازگی دیکھ کر مجھ سے ر کے نہیں جاتا اور بغضئی چاہتے ہوئے بھی کچھ سیب نکال کر کھا لیتا ہوں اور ان کے ذائقے اور لذت سے خوب مزہ لیتا ہوں۔ وہ بی نہد شیریں اور لذیذ ہوتے

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here